Czy Twój sklep internetowy jest gotowy na Black Friday

Zbliża się Black Friday. To popularne amerykańskie komercyjne święto dotarło również do Polski. Już 28 listopada klienci masowo ruszą do sklepów w poszukiwaniu najlepszych ofert i okazji. Galerie handlowe w tym czasie wymyślają różne promocje, by ściągnąć do siebie klientów. Ci jednak coraz częściej wybierają sklepy internetowe

Nie tylko sklepy stacjonarne

Black Friday jest dla sklepów internetowych świetną okazją na wypromowanie się, oraz dodatkowo zarobienie sporej ilości pieniędzy. Warto zadać sobie pytanie, czy nasz sklep jest gotowy na nadejście Czarnego Piątku.

Przygotujmy promocje

Przygotowując się do Black Friday należy zastanowić się, jakie produkty w pierwszej kolejności będą kupowane przez naszych klientów. Możemy je wtedy odpowiednio przecenić, oczywiście dbając o to, by nasza marża wciąż pozostawała na dobrym poziomie. Warto też zaoferować promocje typu darmowa dostawa. Klienci na pewno poczują się docenieni tym, że zamówiony towar dotrze do nich za darmo. Jeżeli dodatkowo wyznaczymy dolny próg, od którego klient nie zapłaci za zamówienie.jest wtedy szansa, że sprzedamy więcej sztuk danego towaru.

Jakie produkty ?

Klienci szukają w Black Friday głównie elektroniki, więc jeżeli mamy sklep na przykład z telefonami, możemy znakomicie skorzystać na czarnym piątku. Równie dobrze sprzedają się też ubrania, a zbliżający się okres Świąt i następnie Sylwestra zachęca potencjalnych klientów, a w szczególności kobiety, do poszukiwania w internecie sylwestrowych kreacji. Warto więc zastosować odpowiednie oferty, a następnie wypromować je za pomocą mediów społecznościowych. Wtedy możemy zarobić na Black Friday nawet więcej, niż pierwotnie zakładaliśmy.

Więcej informacji na https://dealavo.com/pl/