Jak rozdawać gadżety reklamowe? 3 skuteczne pomysły 

Rola gadżetów reklamowych w promowaniu firmy i budowaniu jej pozytywnego wizerunku jest ogromna. Przedsiębiorcy często wykorzystują przedmioty codziennego użytku, aby regularnie przypominać o sobie klientom. Kubek czy długopis z logo firmy jest doskonałym pomysłem. Opcji jest oczywiście znacznie więcej i wybór gadżetu zależy od branży i grupy odbiorców. Często problemem jest jednak brak pomysłów na ich rozdawanie. Poniżej 3 skuteczne metody dostarczania gadżetów klientom.

Dodatek do zamówienia lub oferty

Niektóre przedsiębiorstwa wysyłają do klientów oferty w formie papierowej poprzez kuriera czy pocztę. Wtedy dobrym pomysłem jest dołączyć do przesyłki długopis czy breloczek. Z pewnością wpłynie to na pozytywny odbiór marki ze strony klienta i może nawet na decyzję o podjęciu współpracy. Warto też dołączać gadżety reklamowe do wysyłanego już zamówienia. Klient poczuje się ważny i postanowi zostać z nami na dłużej.

Rozdawanie gadżetów przez handlowców

Do rozdawania przedmiotów reklamowych warto wykorzystać handlowca, który reprezentuje naszą firmę. Ma on bezpośredni kontakt z klientami. Obdarowanie potencjalnego klienta praktycznym drobiazgiem może zwiększyć jego zainteresowanie ofertą.

Targi i imprezy branżowe

Gadżety reklamowe https://www.gadzetyreklamowe.pl/ można również rozdawać na targach czy imprezach branżowych. Stoisko, które proponuje ciekawe gadżety, z pewnością zainteresuje wiele osób. Zwiedzający zapamiętają markę, a do tego otrzymają gadżety promocyjne, które zabiorą ze sobą. Stoisko, które rozdaje praktyczne upominki, z pewnością będzie najbardziej atrakcyjne.